نهال انگور دهوین
نهال انگور اسکارلت رویال وارداتی

نهال انگور اسکارلت رویال

  • دمای محل کاشت: مناطق سردسیر – تا منفی ۱۵ درجه
  • بهترین فصل کاشت: پاییز و اوایل بهار
  • دمای محل کاشت: مناطق سردسیر – تا  منفی ۱۵ درجه
  • شروع باردهی: ۲-۳ سال
  • مقدار باردهی: ۲۷ کیلوگرم در هر  بوته
  • خاستگاه: کالیفرنیا، آمریکا
  • عمر مفید: ۵۰ – ۱۰۰ سال
  • شکل ظاهری: بیضی – قرمز تیره –  سفت و شیرین و ترد – بدون هسته
  • موعد رسیدن محصول: میان‌رس تا دیررس –   اواخر تابستان
  • موارد مصرف: تهیه سیروپِ کیک و  شیرینی،  کشمش و نوشیدنی
فرم درخواست مشاوره

فهرست مطالب

 

خرید نهال انگور اسکارلت رویال (scarlet royal)

 نهال انگور اسکارلت رویال را برای کاشتن در باغ‌ها و نهالستان‌های نواحی سردسیری خرید می‌کنند. این نهال انگور یکی از ارقام محبوب است که خاستگاهش کشور آمریکا است و در دسته نهال­های انگور وارداتی می‌باشد. برای شرایط آب و هوایی ایران، به دلیل اینکه میزان تابش نور خورشید بیشتر است، حبه‌های انگور اسکارلت رویال تا حدودی به رنگ  قرمز تیره در می­‌آیند و در شهر شاهرود، بجنورد و همدان به عنوان کشت جایگزین قابل استفاده است.
خودتان بهتر می‌دانید که اگر نهال انگوری را که تهیه می‌کنید دارای آفت و بیماری باشد و یا با منطقه کشاورزی‌ شما تناسب نداشته باشد، چقدر می‌تواند برای شما ضرر و زیان به بار آورد و در واقع تمام سرمایه، زحمات و وقت شما هدر رفته است.
ما در نهالستان انگور دهوین با کمک مجرب‌ترین مهندسان و متخصصان باغداری و کشاورزی، با فروش مرغوب‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌ترین نهال‌های انگور به شما کمک می‌کنیم که با کیفیت‌ترین ارقام انگور وارداتی و صادراتی را داشته باشید.
برای اطلاع از شرایط خرید و قیمت نهال انگور اسکارلت رویال می‌توانید با کارشناسان کشاورز نهالستان دهوین در تماس باشید.

مشخصات نهال انگور اسکارلت رویال   

اسکارلت رویال رقم جدید وارداتی از کالیفرنیا است. این رقم بی‌دانه، قرمز و میان‌رس تا دیررس و شکل حبه‌های آن بیضی و نوک آن پهن‌تر است. گوشت آن سبز کم رنگ، شفاف، آبدار و بدون دانه است. انگور اسکارلت شیرین ترد و لطیف با طعم مسقطی شیرین و ملایم است. این نوع از انگور، به دلیل بهره‌مندی از پوستی ضخیم، بافت متراکم و ماندگاری بالا در مسافت‌های طولانی، علاوه بر مزیت‌های فوق، مناسب صادرات نیز است. داشتن پوست ضخیم، اسکارلت رویال را مناسب نگه‌داری در سردخانه  و حتی کشت در مناطق سردسیر می‌کند.

نحوه کاشت نهال انگور اسکارلت رویال 

شرایط کشت این محصول در خاک غنی شده با سیستم Y و با پرورش چهاربازو و هرس آن به شکل اسپور یا کوتاه انجام می‌شود.. دمای محیط بر اساس آزمایشات به عمل آمده نهال اسکارلت رویال تا دمای منفی 15 درجه مشکلی برای این رقم به وجود نمی‌آورد و در مناطق سردسیر به عنوان محصولی دیررس قابل کشت می‌باشد. نهال انگور اسکارلت رویال بدلیل اینکه عمر طولانی بین 50 تا 100 سال دارد برای کاشت نهال، مکان دائمی و مطمئنی در نظر بگیرید و در هنگام کاشت فاصله مناسب بین نهال­‌ها را در نظر بگیرید.

نحوه نگه داری نهال انگور اسکارلت رویال 

هرس کردن اسکارلت رویال و محافظت در برابر باد برای رشد انگور بسیار  مهم و ضروری می‌باشد ، برای محافظت در برابر باد و دیگر عوامل خطر مانند حیوانات می‌­توانید از فنس‌کشی دور تا دور باغ و یا راه حل کم هزینه‌تر استفاده کنید اینکه با شاخ و برگ دور باغ را پوشش دهید.
نهال اسکارلت رویال مستعد قابض شدن پوست یا تلخ شدن است اگر میوه به مدت طولانی روی تاک بماند و بیش از حد رسیده شود یعنی بیشتر از 23 درصد مواد جامد محلول از دست برود. پس برداشت نباید به تاخیر بیفتد.  توصیه می‌شود که برداشت زمانی شروع شود که توت‌های نزدیکی ساقه به خوبی رنگدار شوند و میوه شیرین (17 درصد مواد جامد محلول) و متعادل باشد و تا زمانی که جامدات محلول به 22 درصد برسد ادامه یابد تا میوه‌ای با کیفیتی خوب و خوش‌طعم بدست آید.

 روش آبیاری نهال انگور اسکارلت رویال   

 نحوه ی آبیاری بستگی به شرایط آب و هوای منطقه کاشت نهال انگور اسکارلت رویال را دارد.

روش کوددهی نهال انگور اسکارلت رویال 

از کودهای دامی و شیمیایی پس از آزمایشات لازم بهره گرفته شود تا نهال مدنظر شما به رشد مطلوب و با کیفیت برسد. بعد از کود مناسب نیاز به شخم زدن زمین می رسد تا علف­های هرز برطرف شوند و تهویه مناسبی برای کاشت نهال انگور فراهم آید، بعد از آن عملیات دیسک زدن زمین شروع شود، دیسک کردن زمین به یکدست کردن خاک کمک شایانی خواهد کرد.

شرایط آب و هوایی مناسب نهال اسکارلت رویال 

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم  نهال انگور اسکارلت رویال را می­توان در سردخانه نگه‌داری کرد و در کل مناطق سردسیر شرایط آب و هوایی مناسبی برای این نهال دارند.

هرس نهال انگور اسکارلت رویال 

  هرس کردن رقم اسکارلت رویال سالیانه می باشد که در رشد درخت تاثیر به سزایی خواهد داشت.

آفت و بیماری‌های نهال انگور اسکارلت رویال 

برای نهال انگور اسکارلت رویال خطر بیماری­‌های قارچی ناپایدار وجود دارد.

سخن پایانی

  خرید نهال انگور اسکارلت رویال، ویژگی‌های آن، شرایط کشت و نگه‌داری محصول و پیشگیری از بیماری و آفت‌های این محصول را در این مطلب بررسی کردیم.
محصولات ارائه شده در سایت دهوین همگی با تضمین اصالت کالا و طی کردن آزمایش‌های سلامت محصول به دست شما می‌رسد. مشاوران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و با توجه به این که در کدام شهر و روستا فعالیت دارید و با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و مساحت زمین شما، بهترین و با کیفیت‌ترین محصول را به شما پیشنهاد می‌کنند. پس از انتخاب نهال مناسب ،سفارش شما در بسته‌بندی‌های ایمن قرار گرفته و ارسال خواهد شد.
در صورتی که سوالی در رابطه با سایر ویژگی‌ها و یا نیازی به مشاوره داشتید، می‌توانید با کارشناسان نهالستان دهوین در ارتباط باشید.

همچنین مشتاقیم در قسمت نظرات که در پایین همین صفحه قرار دارد ، نظرات و سوالات خود را مطرح کنید، کارشناسان کشاورز نهالستان دهوین در کوتاه‌ترین زمان تلاش خواهند کرد درست‌ترین پاسخ را در اختیار شما عزیزان قرار دهند

سایر محصولات
5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا