نهال انگور دهوین
نهال انگور کندری

نهال انگور کندری

  •  بهترین فصل کاشت: زمستان و همچنین اسفند تا اوایل بهار
  • ارتفاع محل کاشت: در حدود ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ متر بالاتر از سطح دریا
    دمای محل کاشت: اقلیم سردسیری و معتدل
  • شروع باردهی: از سال دوم در اواسط تا اواخر مرداد ماه
  • مقدار باردهی: پربازده
  • خاستگاه: ایران، روستای کندر (اوایل جاده چالوس)
  • عمر مفید: بین ۷۵ تا ۸۰ سال
  • رنگ حبه: قرمز مایل به بنفش
  • شکل ظاهری: بیضی شکل، درشت و هسته‌دار
  • میزان تولید در هکتار: ۳۰ تن در هکتار
  • موعد رسیدن محصول: اواسط خرداد تا اواخر مرداد
  • موارد مصرف: سرکه، آب غوره، مصرف به صورت تازه خوری
فرم درخواست مشاوره

فهرست مطالب

خرید نهال انگور کندری

خرید نهال انگور کندری به دلایل مزیت‌های رقابتی و ظرفیت‌های این محصول برای صادرات، مقرون‌به‌صرفه است. محصولات ارائه شده در سایت دهوین همگی با تضمین اصالت کالا و طی کردن آزمایش‌های سلامت محصول به دست شما می‌رسد. برای اطلاع از شرایط خرید و همچنین اطلاعات قیمت نهال کندری می‌توانید با کشاورزان نهالستان دهوین تماس بگیرید.

در این مطلب مهمترین نکات مورد نیاز شما برای آشنایی با درخت انگور کندری گردآوری شده است. بعد از خواندن این مطلب اطلاعاتی کلی در رابطه با این نهال به دست می‌آورید که به شما در انجام خرید هر چه بهتر کمک خواهد کرد.  

مشخصات نهال انگور کندری

انگور کندری یا انگور کندری کرمانشاهی یکی از انواع انگورهایی است که خاستگاه آن ایران است و بسیاری از کشورهای جهان به خرید انگور کندری از ایران اقدام می‌کنند و به همین دلیل فروش نهال انگور کندری نیز می‌تواند یکی از استفاده‌های این رقم برای تولیدکنندگان باشد. برای تقسیم‌بندی معمولاً انگورها را در دو دسته انگور دانه‌دار و انگور بی‌دانه قرار می‌دهند. انگور کندری یکی از انواع شناخته شده انگورهای دانه‌دار است که معمولاً در اقلیم‌های سردسیری و معتدل بهترین رشد را خواهند داشت. این رقم در بین انواع نهال انگور خاص جزء یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین انواع ارقام نهال انگور برای کاشت در باغ قرار می‌گیرد. 

میوه‌ای قرمز مایل به بنفش دارد که براساس زمان برداشت و نوع درجه تابش خورشید رنگ آن تغییر می‌کند. محصول‌دهی عالی و عمر بالای آن از مهم‌ترین خصوصیات انگور کندری به شمار می‌رود.

بهترین زمان کاشت نهال انگور کندری

در نحوه کاشت نهال انگور کندری باید علاوه‌بر مناطق مناسب با کاشت این رقم به فصول مناسب برای کاشت نیز توجه کرد. بهترین زمان برای کاشت نهال انگور کندری در زمستان به خصوص از ماه اسفند تا اوایل بهار است.

نحوه کاشت نهال انگور کندری

با توجه به نظر متخصصان کشاورزی، کاشت موفق نه ال انگور کندری در زمین‌هایی با ارتفاع حدود ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ متر بالاتر از سطح دریا بهتر اتفاق می‌افتد. در کاشت نهال انگور کندری توجه داشته باشید که برای آن باید گودال‌هایی به اندازه‌ای حدود ۱.۵ متر کنده شود و هرکدام از گودا‌ل‌ها به اندازه ۳ متر با هم فاصله داشته باشد.

نحوه نگهداری نهال انگور کندری

همان‌طور که توضیح دادیم نهال انگور کندری از بهترین نهال‌های مورد استفاده در ایران است اما شما برای خرید نهال انگور کندری نیاز دارید که اطلاعاتی درباره این نهال از جمله نحوه آبیاری نهال، نحوه کوددهی و… را بدانید. در این قسمت به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

آبیاری نهال انگور کندری

آبیاری نهال انگور کندری در فصل بهار و تابستان هر ۷ روز یکبار به آن آب دهید و در فصل پاییز و زمستان بین ۱۰ روز الی یک ماه به آبیاری بپردازید.

کوددهی نهال انگور کندری

کوددهی نهال‌ به این صورت است که سالیانه یک مالچ کمپوست و کود تجزیه شده به خاک آن اضافه کنید. برای استفاده از کود ازت باید دقت داشته باشید که آن را به صورت مرحله‌ای و بعد از یک ۱ سالگی آغاز شود و تا سال چهارم درخت انگور کندری به کار ببرید.

آب و هوای مناسب نهال انگور کندری

نهال انگور کندری به آب و هوای سردی معادل ۲ الی ۳ ماه سرمای زمستانی و دمایی کم‌تر از ۷ درجه سانتی‌گراد نیاز دارد.

آفات، بیماری‌ها و نحوه درمان آن در نهال انگور کندری

نهال انگور کندری آفات مختلفی دارند که می‌تواند در رشد آن اختلال ایجاد کند. یکی از آفت‌های نهال انگور کندری به طور ویژه به بیماری قارچ سفیدک است که از معمول‌ترین بیماری‌های درخت انگور کندری است که برای درمان آن می‌توان به پخش کردن پودر گوگرد جامد روی برگ انگور کندری توصیه کرد.

سخن پایانی

در این مطلب تلاش شد تمامی اطلاعات ضروری راجع به نهال انگور کندری به شما مخاطبان عزیز ارائه شود. در صورت تمایل می‌توانید دیدگاه‌های خود را در انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر محصولات و نحوه خرید نهال انگور کندری می‌توانید از طریق شماره تماس زیر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا