نهال انگور دهوین
نهال انگور سوپریور (شوگر وان) وارداتی

نهال انگور شوگر وان (سوپریور)


  • خاستگاه: امریکا
  • رنگ دانه: سبز روشن
  • دمای محل کاشت:  آفتابی
  • شکل ظاهری: بیضی بی‌دانه و کشیده
  • موعد رسیدن محصول:  زودرس
  • موارد مصرف: تازه خوری، کشمش

فرم درخواست مشاوره

فهرست مطالب

خرید نهال انگور سوپریور (شوگر وان)

پیش از خرید نهال انگور سوپریور یا شوگر وان، لازم است با برخی از ویژگی‌ها و شرایط این محصول آشنا شوید. مشاوران نهالستان دهوین در این مطلب سعی کردند تا به طور خلاصه شما را با مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید نهال برای باغ انگور خود، باید در نظر داشته باشید آشنا کنند.محصولات ارائه شده در سایت دهوین همگی با تضمین اصالت و سلامت محصول به دست شما می‌رسد. مشاوران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و با توجه به این که در کدام شهر و روستا فعالیت دارید و با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و مساحت زمین شما، بهترین و با کیفیت‌ترین محصول را به شما پیشنهاد می‌کنند.
رقم شوگر وان (سوپریور) جزو ارقام زودرس، خوش طعم و خوش خوراک است و معمولا یک یا دو هفته بعد از فریم سیدلس می‌رسد. البته در آب و هوایی گرمسیری می‌تواند زودرس‌تر باشد و به عنوان یک محصول نوبرانه وارد بازار شود. یکی از مناطقی که برای کاشت این محصول پیشنهاد می‌شود جنوب کشور و حوالی دزفول است.

مشخصات رقم انگور شوگر وان

سوپریور انگوری با رنگ سبز و بیدانه است. البته در شرایطی با نور خوب، این انگور به جای سبز می‌تواند زرد طلایی بشود چرا که در بازار ایران محبوب‌تر است. برعکس بازار ایران، در اروپا انگور با رنگ سبز محبوب‌تر است. بریکس این رقم تا 19 می‌رسد و شکل حبه‌ها بیضی است. خوشه ها متوسط تا بزرگ هستند و وزن آن‌ها بین 300 تا 350 گرم است. در صورتی که این رقم در طرح تیمار هورمونی قرار بگیرد و تعداد حبه را در خوشه کم کنیم، طول حبه‌ها می‌تواند به 2 سانتیمتر برسد.

صادرات نهال انگور سوپریور 

نهال سوپریور این رقم جزو رقم‌های بازارپسند در آمریکا و اروپا است به علاوه این انگور برای صادرات به چین، مالزی، اندونزی،مالزی و روسیه و هندوستان هم مناسب است. شوگر1 یا سوپریور علی رغم زودرس بودن، امکان ماندگاری در سردخانه را تا دو ماه دارد.

تربیت و هرس انگور  شوگر وان

 بهترین روش هرس رقم شوگر وان سیستم y است اما باغدارانی که می‌خواهند هزینه کمتری بکنند می‌توانند از روش کوردون یک طبقه با نوع هرس مختلط استفاده کنند.

 مصارف و کاربردهای انگور سوپریور 

رقم انگور سوپریور مصرف تازه‌خوری یا به اصطلاح رومیزی دارد و می‌توان کشمش‌های باکیفیتی را از آن تولید کرد. با توجه به حمل و نقل آسان و ماندگاری بالایی که این رقم دارد می‌تواند جایگزین خوبی برای رقم پیکامی یا عسگری باشد که هم اکنون نیز سطح کشت بالایی در استان خراسان دارد.

سخن پایانی

در این مطلب تلاش شد تمامی اطلاعات ضروری راجع به نهال انگور شوگر وان (سوپریور) به شما مخاطبان عزیز ارائه شود. در صورت تمایل می‌توانید دیدگاه‌های خود را در انتهای صفحه با ما به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر محصولات و نحوه خرید نهال انگور سوپریور می‌توانید از طریق شماره تماس نهالستان دهوین با مشاورین ما در ارتباط باشید.

3/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا